Telefon Pintar

Rebut Peluang Menang HONOR 90 Pada Hanya RM1!

Berita baik untuk peminat teknologi di seluruh negara! HONOR 90 terbaru yang bakal dilancarkan kini boleh menjadi milik anda dengan hanya RM1! Tawaran ini untuk masa yang terhad sahaja, memang mengkagumkan dan pasti akan meningkatkan pengalaman teknologi anda ke tahap yang lebih tinggi lagi.

Bermula dari 7 Julai hingga 20 Julai, HONOR memberi tawaran eksklusif RM1 yang termasuk baucar bernilai RM20 untuk digunakan untuk pembelian siri HONOR 90. Bukan itu sahaja, dengan setiap pembelian baucar RM1, anda juga memiliki peluang untuk memenangi telefon pintar HONOR 90 5G!

HONOR akan memilih satu pemenang bertuah untuk setiap 500 penyertaan.* Ini bermakna lebih ramai orang yang menyertai, lebih tinggi peluang anda untuk memenangi telefon pintar HONOR 90 5G!

*Terma dan syarat untuk penyertaan, sila layari www.hihonor.com/my/notices/h90-series-terms-and-conditions/ untuk butiran lanjut.

Untuk maklumat lanjut tentang tawaran ekskusif RM1, sila melayari laman web di bawah: www.hihonor.com/my/phones/rm20-honor-90-series-voucher/buy/

HONOR 90 – Akan sampai berhampiran anda!

Pelancaran siri HONOR 90 semakin dekat, peminat teknologi mula bertanya-tanya tentang produk ini. Untuk segala info terkini mengenai siri HONOR 90, sila layari https://www.hihonor.com/my untuk butiran lanjut.