Telefon Pintar

realme C51 Bakal Tiba Dengan Harga Sekitar RM500

Berikutan pengenalan mengejutkan Dynamic Island pada semua varian iPhone 15, peminat Android akan dilayan dengan pengalaman yang sama kerana ciri Kapsul Mini akan tersedia pada semua telefon pintar siri C realme yang akan datang. Realme C51, yang dijadualkan untuk debut pada 28 September 2023.

Memenangi aspirasi ‘No Leap No Launch’, realme C51 memfokuskan pada perkara yang paling penting kepada pengguna, meningkatkan kualiti hidup mereka dalam era digital melalui peningkatan ketara kepada empat ciri yang paling disukai – storan yang lebih luas, teknologi pengecasan pantas yang lebih pantas, lebih baik keupayaan kamera dan reka bentuk yang menakjubkan – yang melebihi semua jangkaan pasaran peringkat permulaan.

Ia menyokong sehingga 128GB storan bersama-sama dengan 4GB RAM yang boleh dikembangkan sehingga 8GB dengan teknologi Pengembangan RAM Dinamik. Sementara itu, telefon pintar berkuasa 33W SUPERVOOC Charge membolehkan pengguna merakam momen yang menakjubkan dengan kamera AI 50MP.

Digelar sebagai groundbreaker  entry-level, telefon pintar siri C terbaharu ini turut disertakan dengan Kapsul Mini, membolehkan pengguna dikemas kini dengan penggunaan data mereka, steps count dan status bateri telefon.

Telefon pintar terkini berukuran 7.99mm, menjadikannya telefon pintar yang agak tipis di entry-level.