Telefon Pintar

Dari Las Vegas ke Seoul: Sekilas Pandang Lokasi Acara SAMSUNG Galaxy Unpacked Sebelumnya Dari 2010 Hingga 2023

Acara ‘Unpacked Samsung’ memperkenalkan peranti Galaxy baharu, menandakan pelancaran era baharu inovasi mudah alih. Galaxy S mula diperkenalkan kepada dunia di Las Vegas pada Unpacked yang julung kali diadakan pada Mac 2010.

Sejak itu, acara dua kali setahun telah diadakan di bandar-bandar utama di seluruh dunia, termasuk Barcelona, Berlin, London, New York City dan San Francisco, menarik profesional industri mudah alih dan beribu-ribu media global
wakil rakyat.

Acara Galaxy Unpacked akan datang pada 26 Julai pada 7:00PM Waktu Malaysia, diadakan untuk yang pertama kali di ibu negara Korea Selatan, Seoul, akan distrim secara langsung di YouTube Samsung Malaysia, Laman Web Rasmi, Facebook dan Bilik Berita Electronics.

Nantikan di saluran untuk untuk teaser, treler dan berita akan datang tentang Galaxy Unpacked 2023.

Temui tempat acara Unpacked dari 2010 hingga sekarang dalam maklumat grafik di bawah.

 

Berdasarkan kepada khabar angin menyatakan bahawa Samsung akan memperkenalkan Galaxy Z Flip 5, Galaxy Z Fold 5 dan beberapa peranti boleh pakai (wearables) baharu mereka.

Biarpun masih tidak jelas berhubung spesifikasi dan barisan peranti baharu yang akan diperkenalkan, namun pastinya pengguna ternanti-nantikan generasi baharu Flip serta Fold.

Kedua-dua peranti premium berkenaan sudah menggunakan skrin paparan boleh lipat dan pastinya untuk generasi baharu ini, pelbagai pembaharuan akan diperkenalkan oleh Samsung.

Tags