Aplikasi, TV

Saluran Baharu di ASTRO: TVB Magic Bawakan Lebih Kandungan Asia Untuk Penonton Malaysia

KUALA LUMPUR, 14 Jun 2023, – Syarikat kandungan dan hiburan utama di Malaysia, Astro dan rakan kerjasama, TVBI dengan bangganya mengumumkan saluran baharu yang komprehensif iaitu TVB Magic (Saluran 124) bermula jam 6.30 petang, 19 Jun 2023, tersedia untuk semua pelanggan.

TVB Magic (Saluran 124) akan membawa pelbagai kandungan Asia seperti drama dan rancangan variasi dari seluruh Asia termasuk China, Jepun, Korea Selatan dan Thailand untuk tontonan pelangggan. Saluran ini juga dapat dinikmati menerusi Astro GO, On Demand dan NJOI.

Dari kisah klasik hebat TVB termasuk sitkom Off Pedder, siri drama unggul Forensic Heroes dan The Exorcist’s Meter, para penonton turut boleh menantikan tayangan perdana Malaysia untuk drama cinta Korea, Love Twists yang dibintangi Su Lee dan Park Heo-roo dengan siaran episod baharu setiap hari Isnin hingga Jumaat. Para penonton boleh menonton drama remaja Thailand, The Giver dan nikmati dua episod berturut-turut di hujung minggu untuk drama keluarga Jepun, The Old Dog, New Tricks?.

Selain itu, para penonton boleh kekal terhubung dengan dunia hiburan Hong Kong menerusi liputan berita hiburan, rancangan variasi hebat dan program berita mutakhir.

Astro terus menguatkan tawaran kandungan dengan lebih lagi pilihan, nilai hebat dan fleksibiliti. Hubungan kerjasama yang lama bersama TVBI senantiasa melakar kejayaan baharu dalam industri dan pengenalan TVB Magic (Saluran 124) sekali lagi menguatkan komitmen mereka untuk mengeluarkan kandungan yang hebat kepada penonton tempatan.

Para pelanggan kini bleh menikmati keseluruhan kandungan TVB di platform Astro dengan TVB Magic (Saluran 124) yang bakal bersama saluran-saluran TVB yang lain. Dengan memberi tumpuan terhadap hiburan, Astro dan TVBI akan berusaha memberikan kandungan istimewa yang tidak dapat dilupakan kepada para penonton di seluruh negara, membuatkan TVB Magic (Saluran 124) sebagai destinasi utama untuk hiburan Asia terbaik di kalangan keluarga.