Aplikasi, Gaming, Telefon Pintar

Dengan Tema Batman, ASUS Bersedia Perkenalkan Edisi ROG Phone 6

Asus bersedia untuk memperkenalkan edisi ROG Phone 6 seterusnya pada 19 September. Digelar Asus ROG Phone 6D, telefon pintar itu akan dikuasakan oleh Dimensity 9000+ SoC baharu MediaTek yang berkilat. Walau bagaimanapun, nampaknya Asus juga boleh melancarkan ROG Phone 6 bertema Batman bersama raksasa berkuasa Dimensity.

Menurut sumber 91 Mobile , terdapat beberapa hubungan antara industri mudah alih dan Marvel Disney melalui Cinematic Universe (MCU) — Reno5 Marvel Edition bertemakan Avengers Oppo dan satu set kes Galaxy yang dihiasi Avengers terlintas di fikiran — tetapi sedikit sahaja. jauh dalam penjenamaan silang dengan saingan DC Comics dan stabil hero Justice League yang pernah lebih terkenal.

Via 91 Mobile

Nah, ini mungkin atau mungkin tidak menandakan pembalikan nasib untuk DC, tetapi terdapat sekurang-kurangnya satu watak daripada pasukannya yang bersedia untuk menghiasi telefon bimbit edisi khas, dalam bentuk ASUS ROG Phone 6 Batman Edition, yang menampilkan beberapa anggukan dalam bentuk kapal dalam reka bentuknya, tetapi nampaknya mengehadkan kebanyakan ikatan kepada tema dan kulit berasaskan perisian.

Via 91 Mobile

Jangan kelirukan edisi khas ROG Phone 6 yang berusia beberapa bulan ini dengan ROG Phone 6D dan 6D Ultimate yang akan datang, yang kami lihat buat kali pertama minggu lepas, dan yang menampilkan silikon Dimensity julat teratas daripada MediaTek dan bukannya Cip Snapdragon 8+ Gen 1 rakan sebaris mereka.