Acara, Gadget, Tech

Vivo Superday Sale Roadshow Di Seluruh Malaysia Feb-Mac 2019

Tahun ini Vivo menjelajah di seluruh Malaysia bersempena Vivo Superday Sale Roadshow yang bermula pada hari ini di Sunway Pyramid Mall, Selangor dan Aeon Mall Kuching Central, Sarawak.

Roadshow ini menempatkan 10 kawasan pilihan di seluruh Malaysia dengan tarikh program bagi setiap tempat yang dijalankan seperti di bawah:

Foto: Vivo

Pada 2 Mac nanti di Sunway Pyramid Mall, Vivo akan memberikan sedikit maklumat terbaru mengenai telefon bimbit terbaru V series kepada pengunjung yang hadir.

Malah pelbagai acara serta aktiviti menarik yang menanti pengunjung di Vivo Superday Sale Roadshow ini nanti.

Foto: Vivo Superday Sale Roadshow

Bersempena Vivo Superday Sale Roadshow ini, Vivo menampilkan telefon bimbit terbarunya iaitu Vivo V15 Pro dan V15 dengan kelebihan fungsi kamera berswafoto yang canggih dan unik.

Menariknya jelayah jualan Vivo ini adalah seramai 200 pelanggan pertama yang membeli telefon bimbit Vivo V15 dan V15 Pro di salah satu jelajah roadshow ini, pelanggan tersebut berpeluang mendapat DJI Tello Drone secara percuma!

Foto: Vivo DJI Tello Drone

Drone DJI Tello ini dilengkapi dengan 720p video dan 5MP gambar yang boleh di kawal menerusi aplikasi di telefon bimbit sahaja. Ianya mudah dan ringkas bukan?

Jadi apa tunggu lagi, pin tarikh keramat Vivo Superday Sale Roadshow hari ini dan mari bersama-sama memeriahkan jualan jelajah beramai-ramai!