Tech, Kewangan

Olymp Trade Platform Trading Yang Berkesan Dan Mudah Di Gunakan

Dunia pelaburan kini semakin berkembang, pelbagai platform muncul seperti cendawan yang tumbuh selepas hujan. Dan dengan pelbagai jenis platfrom yang wujud, pastinya ramai yang tercari-cari platfrom yang manakah sesuai untuk di gunakan apabila melabur.

Admin akan berkongsi satu platform yang sememang mudah untuk di gunakan dan ianya berkesan! Olymp Trade pastinya anda pernah mendengar tentang platfrom ini jika anda mencari pentas trading di jaringan internet bukan?

Foto: Statrader

Olymp Trade merupakan platform antarabangsa yang memperdagangkan mata wang, emas, logam, minyak, aset digital kripto dan pelbagai jenis pelaburan lain lagi. Syarikat ini telah menerima anugerah “Broker Yang Paling Pesat berkembang” pada tahun 2016.

Dan bagi tahun 2017 pula Olymp Trade telah mendapat anugerah “Broker Terbaik” di Forex Expo 2017. Serta anugerah “Platform Pelaburan Terbaik” di Le Fonti 2018.

Selain itu, syarikat Olymp Trade telah menjadi ahli Suruhanjaya Kewangan (FinaCom), suruhanjaya ini merupakan sebuah organisasi bebas yang mengawasi, menjaga hak pelabur dan menyelesaikan masalah yang timbul baik dari pihak pelabur mahupun market.

Bagi yang baru berjinak-jinak di dalam dunia pelaburan, platfrom Olymp Trade ini boleh membantu anda dan memberi latihan dengan menggunakan akaun demo yang di sediakan sebelum anda memulakan trading secara live menggunakan akaun real anda.

Anda tidak perlu risau jika mengalami masalah yang tidak di sengajakan atau di sengajakan oleh pihak broker kerana, Suruhanjaya Kewangan iaitu FinaCom akan memberikan jaminan serta perlindungan dengan membayar pampasan sehingga 20k Euro bagi setiap kes.

Foto: Olymp Trade

Kualiti pelaksanaan yang di jalankan oleh syarikat trading Olymp Trade ini mempunyai pengesahan daripada sistem independent Verify My Trade, dengan pengauditan lebih daripada 5000 ribu pelanggan yang telah menggunakan platform ini.

Untuk mula melabur di pasaran luar negara, serta mahu belajar secara bijak dan berkesan, platform Olymp Trade merupakan pilihan yang bijak!