Telefon, Gadget, Tech

Samsung Galaxy S10 – Tampil Dengan Tiga Rekaan Rear ShowCased?

Rekaan showcased bagi jenama telefon bimbit terkenal Samsung ini semakin mendapat perhatian dan carian hit di rangkaian internet. Menurut artikel yang di ambil dari Lowyat.Net rekaan showcased telefon bimbit Samsung Galaxy S10 ini telah bocor.

Foto: Lowyat.Net

Dan maklumat ini di ambil daripada Android Headlines yang meng-qoute kan tweet Twitter Evan Blass yang mengeluarkan kenyataan pada gambar ketiga-tiga jenis variasi telefon bimbit Samsung Galaxy, yang siap dengan casing di laman Twitter miliknya.

Foto: Twitter Android Healines

Melalui kenyataan pada gambar terbabit ia adalah rekaan rear showcased telefon Samsung bagi model S10E, S10 dan S10+ (model telefon dari kiri ke kanan).

Dari gambar tersebut dapat di lihat telefon Samsung bagi model S10 juga mempunyai tiga jenis variasi kamera. Manakala bagi telefon model S10E pula mempunyai ciri-ciri yang sama seperti model telefon yang sebelumnya iaitu S10 Lite.

Dengan keborrear showcased yang lengkap dengan casing ini pasti membuatkan peminat Samsung ternanti akan kemunculannya di pasaran.